STVARANJE I RAZVOJ INOVATIVNIH POSLOVNIH MODELA
Cijena: 17.25 €
Autor: Nataša Rupčić
Broj stranica: 152
Uvez: meki
Godina izdanja: 2022.
Nakladnik: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
O knjizi
Ovaj udžbenik predstavlja sintezu spoznaja relevantnih autora i praktičara iz područja razvoja poslovnih modela. Obiluje praktičnim primjerima koji ilustriraju raznolikost mogućnosti poduzetničkoga djelovanja. No, on je i rezultat vlastitih promišljanja različitih dimenzija poslovnih modela i kreativnih tehnika te je, kao takav, posebno s obzirom na primjere i ilustracije, odraz vremena u kojemu je nastao. Iako čitatelja vodi kroz razne teme i mogućnosti dizajna poslovnih modela, naglašava kreativnost razmišljanja i djelovanja u potrazi za osobnim rješenjima.
Ovim pristupom ukazuje se da nema ispravnoga poslovnog modela, već je važno da je on usklađen s dinamikom vremena u kojemu se razvija, odnosno s aktualnim čimbenicima okruženja, ali i osobnosti onih koji ga dizajniraju kako bi ga snagom svoje volje i namjere mogli realizirati. Tako se čitatelja potiče da istovremeno promatra svoje djelovanje kao pojedinca, ali i djelovanje zajednice, odnosno cjeline u kojoj se nalazi, kojoj teži i/ili kojoj pripada. Svojim djelovanjem pojedinac i grupa mogu biti mali, ali nadopunjujući dio cjeline te tako dopuniti bogatstvo raznolikosti poduzetničkog i društvenog djelovanja. Drugim riječima, čitatelja se potiče na fraktalno razmišljanje.
Ovaj je udžbenik prvenstveno namijenjen studentima diplomskoga i poslijediplomskoga studija poslovne ekonomije ekonomskih fakulteta koji se bave izučavanjem kolegija Poslovni modeli / Inovativni poslovni modeli i srodnih kolegija deriviranih iz ovoga znanstvenoistraživačkoga područja. U prezentaciji sadržaja u ovome udžbeniku polazi se od poduzetnika i menadžera kao središnjih osoba koje su u potrazi za kreativnim načinom tržišne realizacije svoje poslovne ideje. Stoga će studenti stjecanjem teorijskoga i praktičnoga znanja koje nudi ovaj udžbenik, ali i razmatranjem aktualnih poslovnih pojavnosti, moći preuzeti odgovornu ulogu dizajniranja vlastitoga poslovnog modela.
S obzirom na činjenicu da ovaj udžbenik obuhvaća analizu ključnih područja dizajna i razvoja inovativnih poslovnih modela, njegov sadržaj može biti zanimljiv i koristan poduzetnicima i menadžerima koji djeluju u poduzećima, ali i onima koji su na putu realizacije svojih kreativnih poduzetničkih ideja. Sadržaj ovoga udžbenika može biti koristan i širem krugu čitatelja neekonomske orijentacije u njihovom nastojanju da bolje razumiju aktualnu poduzetničku praksu te se upuste u poduzetničke vode bez obzira na dosadašnji pravac profesionalnoga razvoja.